BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 2, 2010

CUTI HARI BURUH......Ni...Cite....Aku...

Hari Sabtu 1/5/...10 adalah h buruh.....aku rasa Sabtu ni le..aku dan member2 ckg...baru dapat relex. Sudah sekian Sabtu....tak da.....cuti....Ari ni Alhamdullila...Tapi aku rasa memang nak cuti betul2. punya....memang aku ...pu n tak buat brekf...pagi.....masak....basuh baju...memang dirumah tu...bagi I cuti abis....keja i dari pagi lepak2 saja....best....si akusuju si anis....kata...wah....belagak2 le....umi ni ari....
bila tiba ari ahad.....suami pagi2 dah layan ahmad imran ditemani angah..ke merlimau ada perlawanan bola sepak....i dirumah temankan nisa.......dah tu semua keja le i kena buat ......uh..uh.....c h buruh je....rupany aku dapat full cuti...ari lain macam biasa....gak......nasib lee......
waktu petang jam 6.30 ptg. aku ke rumah kak ngah...tgk along....dia...nampak letih dantak selesa......makan dan minum memang kurang.....nak telan makanan pun sakit....aku hanya melayan rasa kesian dihati aku....kesian anak buah aku tu....dia sebenanya sedang diuji oleh Allah....aku menaruh harapan agar dia pulih spt sedia kala......InsaAllah......

0 comments: